مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

تفکر استقرایی

مقدمه

روش تدریس از جمله مؤلّفه های اصلی برنامه ی درسی و از مراحل مهم طرّاحی آموزشی محسوب می شود.  تدریس خوب، به معنای کمک به خود یادگیری دانش آموزان بوده و به بیان دیگر؛ روشهای تدریس، ابزارهای مفیدی برای ایجاد یادگیری با معنا هستند.

هر اندازه معلّمان با روش های متفاوتی آشنا باشند، ابزارهای متعددی را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند توسط این ابزارها، محتوا و مواد دلخواه را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

معلّمان در تصمیم گیری برای استفاده از رو شهای تدریس و انتخاب مناسب ترین آنها، باید به عواملی؛ همچون: انتظارات خود و نظام آموزشی از یادگیرندگان، امکانات، فضا، زمان، تعداد یادگیرندگان و ... توجه کنند.  علاوه براین، اگرچه هر یک از رو شها، رویکرد خاص خود را دارد ولی می توان از عناصر و مؤلّفه های آن ها، به صورت ترکیبی استفاده کرد که این امر مستلزم خلّاقیت، تجربه و مهارت حرفه ای معلّمان گرامی است.  لذا کمیسیون کیفیت بخشی به فرآیند) یاددهی- یادگیری( دفترآموزش و پرورش راهنمایی تحصیلی، پس از ارائه ی بروشورهای مربوط به نظریه های یادگیری، اقدام به طرّاحی و تدوین بروشورهایی با عنوان) روش های فعال یاددهی- یادگیری( نموده تا معلّمان گرامی بتوانند از این مجموعه ها در جهت غنای علمی خود بهره بگیرند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۲:۰۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)